جدید ترین اخبارهای ورزشی

جدید ترین اخبارهای ورزشی
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدید ترین اخبارهای ورزشی و آدرس 20sport.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





20sport:

مسئولین اصلی مس در نقل و انتقالات اصلا دوست ندارند این شکست را قبول کنند همچنان درصدد هستند راه جذب رحمتی را باز نشان دهند تا امیدوار به صید شاه ماهی لیگ برتر باشند. آن هم در حالی که مسئولین باشگاه استقلال قویا از وجود توافق نامه خود با رحمتی صحبت می کنند و معتقدند که او پس از سفر کیش با استقلال قرارداد خود را تمدید می کند درست همانند ادعایی که مسئولین باشگاه مس هم می کنند!

این ماجرا که شکل جالبی به خود گرفته است فعلا حواس هواداران دو تیم را به خود جلب کرده است. مسی ها که به دنبال تحقق وعده تیم کهکشانی هستند و از سوی دیگر استقلالی ها که اصلا دوست ندارند در بازار نقل و انتقالات بیش از پیش زیر فشار روند و با تمدید قرارداد رحمتی هواداران شاکی خود را پس از از دست دادن انصاری فرد و تیموریان راضی کنند. اما صحبت های رئیس هیات مدیره باشگاه مس که پس از خبر توافق رحمتی و استقلال آن را قویا تکذیب کرد و از تداوم مذاکره خود با رحمتی خبر داد موجب حرف و حدیث های جدیدی در محافل ورزشی شده است.

به اذعان خود رحمتی در مذاکره با استقلال او پیشنهادی یک میلیارد چهارصد میلیونی از یک تیم لیگ برتری داشته است که قطعا آن تیم غیر از مس کرمان نبوده است. اما حالا که رحمتی در آستانه تمدید قرارداد با استقلال قراردارد گفته می شود که این پیشنهاد رویایی تر هم شده است! از مصاحبه اخیر داوری کاملا مشخص بود که جذب رحمتی برای او جنبه حیثیتی پیدا کرده است و او درصدد است دروازه بان فصل قبل استقلال را از دهان این تیم قر بزند! و برای رخ دادن این اتفاق چاره دیگری جز رویایی تر کردن پیشنهاد به رحمتی را نداشته است! و با این حساب مبلغ پیشنهادی مس باید بالاتر از یک میلیارد نیم باشد که می تواند در تاریخ فوتبال ایران یک رکورد بی سابقه محسوب شود.

به هر شکل جذب رحمتی در شرایط کنونی علاوه بر تقویت دروازه مس ظاهرا منافع دیگری برای مدیران مس هم دارد که آن ها برای به خدمت گرفتن او تا این حد تلاش می کنند.مس در هفته های اخیر تمام مذاکرات خود را با شکست مواجه دید از فریدون زندی گرفته تا مهدی کریمیان که البته نامشان در رسانه ها مطرح شد. آن ها اصلا دوست ندارند یکبار دیگر طعم شکست را در جذب بازیکن مورد نظر خود بچشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, ] [ 23:47 ] [ behrad ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 34
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 41431
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز